2010. április 14., szerda

nem...

nem vagyok depressziós. mindenki ezt gondolja, de nem. nem vagyok az. a depresszió lehet egy érzés is, és egy betegség is, de én nem vagyok beteg... csak... vannak érzéseim. de hisz kinek nincsenek? talán van ilyen, aki semmit sem érez... de az csak egy gép. él, lát hall, van, de nem érez. és ez teszi egy robottá... :(

ma láttam Őt... a büfénél álltam, és egy muffint kértem Irénke nénitől, és nagyon rossz hangulatom volt. nem tudom miért, talán az eső miatt... tegnap is egész nap esett, ma is, és ettől elment a hangulatom, még attól is, hogy létezzem... de amikor megfordultam, hogy menjek el, nekimentem. elsuttogtam egy bocsit, és felnéztem rá. magasabb nálam. gyönyörűek a szemei... de az egész két másodpercig tartott... és én mentem fel, ő meg ment... máshová... de ez egy kicsit javított a hangulatomon.

tegnap beszélgettem mollával... jó lenne ha barátok lennénk, de még ez sem lenne elég...

(19:34) letti alias mirt:hogy jobblenne ha a vele csak barátok lennénk..
és erről gondolkodtam
azt mondják, hogy sosincs barátság férfi és nő között
(19:34) letti alias mirt:az egyik fél mindig többet akar
és ez igaz is.
(19:34) [Alone]:jaja-----
(19:35) letti alias mirt:de még akkoris
áh:S
tök szar volt amit elképzeltem
(19:36) letti alias mirt:de egy történetnek jó lenne...
(19:36) [Alone]:mit?
(19:36) letti alias mirt:nemtom.
(19:36) [Alone]:meséjj
(19:36) letti alias mirt:csak sétáltam hazafelé és rámjött a sírhatnék
(19:36) [Alone]:ááh...nekem már megvolt a mai holnap holnaputáni adag sírás ma...
(19:36) letti alias mirt:(közben elterveztem, hogy hogy akarom megírni, ez volt az "ismertem egy fiút" szöveggel)
(19:37) [Alone]:jah...
(19:37) letti alias mirt:aztán nemtom hogy jött, hogy fut utánam valaki, a nevem kiabálja...
kiaz?
(19:37) [Alone]:ő?
(19:37) letti alias mirt:nyem
vki más
mindegy
(19:37) [Alone]:na?
(19:37) letti alias mirt:kövi nap->suli-> szar érzések, némaság
(19:37) [Alone]:uhh----
(19:38) letti alias mirt:aztán szintén hazafelé sétálok
esőben
rámjön a sírhatnék
elrakom az esernyőt
és sírni kezdek
de hangok nélküül
(19:38) letti alias mirt:vki a nevem kiabálja...
kiaz?
(19:38) [Alone]:ő?
(19:39) letti alias mirt:aha
amikor megfordulok, éppen akkor ölel meg.
azt modnja, hogy sajnálom
(19:39) [Alone]::P
(19:39) letti alias mirt:nem kellett volna azokat mondanom...
és a vállamra hajtja a fejét
én meg válaszolok
(19:40) letti alias mirt:"ne sajnálj, azt kaptam, amit megérdemlek. csak tudod... valahogy piszkosul fájt, de nem a te hibád"
(19:40) [Alone]:...
(19:40) letti alias mirt:erre azt mondja, hogy hazakísér...
út közben fogja a kezem.
csak csendesen sétálunk
(19:41) [Alone]::)
(19:41) letti alias mirt:a lépcsőház ajtó előtt megáll.
szembefordul velem.
(19:41) letti alias mirt:"gondolkodnom kell..."
(19:41) [Alone]::)
(19:41) letti alias mirt:"tudom, és nem kérek semmit, nem bánom, akárhogy is lesz..."
és akkor...
sztd?
(19:42) [Alone]:nemtudom
(19:42) letti alias mirt:gondolkodj...
(19:42) [Alone]:öhmmm megcsókolt
(19:43) letti alias mirt:megölelt, és smac (:
elköszöntünk, és felmentem...
és a mennyekben éreztem magam -.-
de ez csak fantázia...
(19:44) [Alone]::(

szóval... kész.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése