2010. április 9., péntek

ma... (:

Reggel :

Nagy nehezen feltápászkodtam a pihe-puha meleg ágyikómból, elvonszoltam a formás kis popómat a fürdőszobába, és megláttam a fejemen szobrozó madárfészket. Amekkorát sikoltottam, azt szerintem még Szibériában is hallották. Durva volt. Nagyjából próbáltam helyre tenni, ( hozzáteszem hogy nem ment ) aztán csak legyintettem, elmormogtam egy "leszarom"-ot és mentem a dolgomra. Begügyögtem a hörcsögeimnek, sikeresen felkeltve ezzel őket, és sikeresen elérve, hogy kb. egy év szenvedés után tényleg megutáljanak, de hát ez van... felkaptam a táskám, a kabátom, a cuki pink tornacipőm, és elindultam... igaz, kissé hamarabb a szokásosnál, és zene nélkül, így nem élveztem az utazást lábbusszal.

Suli, órák előtt :

Bezzeggel mára is kibeszélgettük magunkat... ez abból állt, hogy elpanaszkodtam neki, hogy már megint elsőként ért be, és én csak másodiknak. Elmondtam neki, hogy alig aludtam. Elmondtam egy sztorit ötödikes koromból. ( idézek : nagyon erős gimnáziumba megyek, és meg sem állok két diplomáig. Hát a gimi valszeg' összejön, de a diploma... álmodni sem merem... ) Felelősségre vontam, amiért nem kaptam még képet tőle. Megígérte, hogy hétfőn. Aztán bejött Erzsi néni, és én odaadtam neki a verset, ami meg van zenésítve ( Születésnapodra - József Attila ), megígérte, hogy majd elolvassa, mert szemüveg nélkül nem megy neki...

Nyelvtan :

Anita néni késett. Nem szokott, úgyhogy beírtam a telefonomba, hogy ma, április kilencedikén, nyolc óra tájban az úr kétezer-tizedik évében, Anita néni, aki a pontosságról híres, elkésett! Nem ilyen hosszan, de a lényeg ez volt. Körülbelül... végigírtuk az órát, de hát tőle nem is vártunk mást. A helyesírási versenyről még mindig semmi, pedig kb. másfél hónapja volt... gáz!

Matek :

Erzsi néni éppen időben suhant be az osztályba, de tőle sem vártunk mást (: Kiosztotta a kémia dolgozatokat... 2-3... faszom nátrium kifogott rajtam :D áh, leszarom... aztán matekoztunk, és kémiáztunk egy 5-5 percet... Mindjárt megtudod miért.

Kémia :

Szemétszedés... -.-

Rajz :

Kiültünk a padokhoz ( sulin belül ) és rajzoltunk... virágot, fát tuját, Csilla nénit xD én az utóbbit, egy másik egyénnel együtt... hát mit ne mondjak... nem csalódtam a rajztudásomban xD
Rendesen kipirosodott a pofim...

Töri :

A tanár beszélt, mi meg írtunk... hát most egy évig nem fogom érezni a kezem. Most is csak az ideg rángatja... :D

Föci :

Szintén töri feeling, csak már a faszunk tele is volt... hatodik órába benyomni egy földrajzot... :S

Hazafelé út :

Kiértem a suliból, és majd megrohadtam annyira meleg volt. Szép lassan sétálok, mire elérek a suli sarkához... a plátói szerelmesem állt ott... majdnem elestem a lábában... bocsánatot kért... a szemébe néztem, és láttam valamit... de lehet, hogy ez csak egy hiú ábránd... nem tudhatom... lehet, hogy csak én akartam úgy, hogy lássak valamit. De jól esett ezt érezni. És... szerintem estére visszazuhanok a földre, majd sírok egy kicsit, de kibírom...

A többi nem annyira érdekes. Usziban voltunk Esztivel, amit gecire élveztem... tök helyes srácok mosolyogtak ránk, de ez őt jobban szíven vágta, mint engem... én mást szeretek... Utána elhúztam táncolni ( újabb seb, az amúgy sem egy szépnek mondható lábfejemen... ) hazajöttem, és most itt ülök... jah, meg msnezek. Még mindig fel lehet venni : gi.ngin.96@hotmail.com <- várok mindenkit (:

Puszi, jóéjt :

Letti.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése