2010. április 17., szombat

egyszer minden véget ér...




felkeltem fél hétkor, kibotorkáltam a fürdőszobába, és elborzadtam magamtól. karikás szemek, vékonnyá préselt ajkak, egy madárfészek a fejemen, totál elaludva, és alvástól ráncos arccal pillantottam magamra. ez nem lehetek én... nem nem nem nem nem... vasaltam egy kicsit a hajamon, megmostam a fogam, felöltöztem, elindultam Imoláért. eldöntöttük, hogy sétálunk, hogy tudjunk rágyújtani... térdig lejártuk a csülkünket. beesünk a suliba, a Weöres Sándor színjátszó feszt. kellős közepébe, és elindulunk megkeresni az ofőmet. hamar meg is találtunk. a feladatunk a következő volt : kaját tömni az ideérkezőkbe ( 4 fő ) kísérgetni őket ide-oda, stb. na, a kis gecik arra sem méltóztatták az otromba buta buldogarcukat, hogy feltolják az elkényelmesedett seggüket a suliba. úgyhogy vessenek magukra, minket nem érdekel. megtoroltuk a bűneiket xD* drága Mollával kibaszottul unatkoztunk, ezért felzabáltuk a kaja felét... oké. cigiszünet. tudni kell, hogy a sulival szemben van egy sportcsarnok. a sportcsarnok mellett van egy kicsi domb, előtte egy fal, tele graffitivel. miközben cigiztünk, képeket csináltunk, és előtte is... szóval futunk visszafelé, és a sportcsarnoknak ilyen tök jó nagy ajtaja van, ami visszatükrözi a képünket. megállítottam Mollát. ennek két oka volt. egyrészt, mert egy képet akartam csinálni az ajtóban, másrészt meg mert láttam kijönni Csaba bácsit, az igazgató helyettesünket. kijön szépen, és erre megkérdezi, hogy mit csináltunk. válaszolunk, hogy képeket. ( inkább leírom, mint egy beszélgetést, Csaba bá' lesz a Cs. Molla az I én az L és amit ketten mondtunk az az M.
Cs. : hát ti meg mit csináltatok?
M. : képeket a graffitinél.
Cs. : biztos nem cigizni voltatok?
M. : nem, dehogyis.
Cs. : lehelj rám!
*Molla szépen kiveszi a rágót a szájából, és meg kinyújtom a nyelvem hogy látni lehessen az enyémet.*
Cs. : tényleg nem cigizni voltatok?
I. : nem, dehogy.
L. : pont mi, Csaba bá'?
Cs. mutasd a képet.
*Molla előveszi a telóját, és elkezdi mutogatni ahogyan pózolunk a graffitinél*
Cs. : és ezt a földszintről látni lehetett, hogy itt van a graffiti?
I. : nem, de az emeletről igen, mert előbb voltunk a másodikon Lívia néninél(Molla ofője)
* Letti hevesen bólogat, és hangosan mondogatja : ühüm, ühüm *
Cs. na jó, menjetek...

szóóval... xD

hazavergődtem valahogy, illetve egy megállóval a lakótelep előtt leszálltunk, mert cigit akartunk venni... előtte is akartunk, de ahol akartuk, ott tuti nem adták volna ki... :S szívás. aztán bementem én, és egyből megkaptam... hazafelé szépen lassan rágyújtottam, és élveztem... :D ennyit a leszokásról. pedig három hétig megvoltam nélküle.
mindegy. hazavergődtem, összepakoltam, és Esztimmel elmentünk usziba. 9 órát voltunk, de nagyon jó volt...
megyek aludni. álmos vagyok.
puszipá nektek drágáim (:
letti.*ásít*

2 megjegyzés:

  1. Remélem nem vetted komolyan. Vagy félre értetted??? :S

    Amit írtam az egy szado mazo szituációs játék volt, mert kérted hogy üsselek. Nem pedig komolyan írtam. Azért is volt idézőjelben!

    VálaszTörlés