2010. május 2., vasárnap

május 1 - élményeim



szépen felkeltem, kimentem a mosdóba, és elborzadtam magamtól. utána befeküdtem apu mellé dizájn centert nézni (Fábry) utána szépen kimentünk a duna partra sütögetni... egy gramm kaját nem ettem, viszont egész nap rövid gatyában+melltartóban mászkáltam... nem számoltam hányan bámulnak meg. a víz totálisan hideg volt, viszont combközépig bemerészkedtem. utána hazamentünk, lefürödtem, kisminkeltem magam, felöltöztem, és mentünk Dorináért. apu szépen kivitt minket a Kék tóra ( Szigetszentmiklós ) és mivel kezdtük? beültünk dodzsemezni. nagyon nagy volt, de nem voltak annyira helyes srácok, akiknek neki tudtunk volna menni. Márti szerint így lehet ismerkedni. hát nekünk nem jött be. viszont rohadt sokat táncoltam a dodzsem aláfestő diundisu zenéjére :) kicsit sem néztek hülyének. jött a BNF koncert. Zsani és Márti lelépett, és én kettesben maradtam Dorival. úgy gondoltam rágyújtok, és rá is gyújtottam. jó volt, jól esett. :) Dorinát is megkínáltam, és megtanítottam hogy kell letüdőzni. hát egy nagy köhögés lett a vége( lásd a poént, Dori harmadik beszólása ), szóval inkább mentünk tombolni, holott 1. Dori utálja 2. én nem is ismerem őket. de tök mindegy, azért amikor egy Jonas Brothers számot énekeltek, akkor videóztam egy kicsit ( Fly with me ) utána Márti és Zsani áradoztak egy sort ( Zsaninak az énekes csávó megfogt a kezét, és a hülyéje elkezdte, hogy soha többé nem mos kezet. én meg szépen összetapogattam a kezét . hát na, megkapta :) és elmentek autogramért. mi egy darabig ott álltunk velük, de miután meghallottuk, hogy Sugarloafék jönnek, ezért rohantunk tombolni. végigénekeltük a Barbit, a Szingli lányt, azt a lufis számot, meg még volt pár dolog... Dorival utána mi áradoztunk Szabiról... a drága felállt egy hangfalra gitározni :) irtó helyes volt a pilótás napszemüvegében, és a szöszi hajával... olvadoztunk, mikor ránk nézett, és kicsit sokáig bámult ránk :) még gitározni is elfelejtett... :) Sugarloaf után mentünk még dodzsemezni. amíg vártunk összefutottam Szandimmal (L) kértem tőle egy szál cigit :) aztán még mentünk kétszer dodzsemen. utána megjöttek Dori szülei, Mártiék viszont elhúztak. Zsanit mi vittük haza, utána meg átmentünk még Imiékhez... anyuék nála voltak, a délután folyamán, a 30. szülinapján. ott még elhülyültünk, és jöttünk haza bubulni. anyuék bealudtak, én meg Metivel beszéltem :) kicsit elvoltunk.

a nap nagy beszólásai :

Dunán :

G : fotós akarsz lenni?
L : hát igen, jó lenne.
G : ahhoz sokat kell tanulni?
L : 2-3-4 évet biztos kell tanulni.
G : megmutatom hogy kell fotózni, tanulás nélkül. *előveszi a telefonját, és lekap, sötétszürke melltartóban, és egy halálfejes rövidgatyeszban*

Majálison :

D : szőröspipííí * ezt ordibálta előre Mártinak, aki előttünk öt méterrel sétált, és abban az öt méterben volt vagy 20 ember, aki mint hátrafordult... én csak a fejemet fogtam*
D : Márti, ez a te hibád! *Dorina, Márti segítségével észrevett egy srácot, akit régen szeretett, és azután folyamatosan a srácon csüngött a szeme. egyszerűen nem tudott máshová nézni*
D : Letti, megöllek! ( folyamatosan )

Iminél :

L : Laci, befekszel mellém? * húzódok arrébb a kagylófotelben, viccnek szántam, erre... *
Lc. : aha! *vigyorogva beszorít* milyen nagy a segged.
L : köszi...
* kicsivel később *
Lc. : milyen csontos a segged.
L : előbb még nagy volt, most meg csontos. döntsd el.

*Laci bort próbál önteni, de nem veszi észre, hogy az üvegen van a kupak, de azért önti, én viszont dőlök a röhögéstől*


Metivel :

M : elsőre megszólalni mindig olyan... gáz.
L : akkor megszólalok én. *HELLO*
M : *SZIAA*
( és így először hallottuk meg egymás hangját... meghatározó pillanat :)

M : lefáradtál már?
L : aha...
M : ne, ne, ne, még ne... még van egy-két viccem...
L : *nyög egyet*

L : messze laksz.
M : igen, kár volt belém szeretned.
L : MÍÍÍ?

L : *mesél magáról, le sem tud állni, de aztán a mondandója végére ér.* még valami?
M : megkérdezném a mellbőséged, de az bunkóság lenne.
L : 70.a.
M : mhm... :)

M : szia anyu...
L : hello kisfiam.
M : ja nem, anyu van itt.
L : ooké...
M : mennem kéne.
L : ja, nekem is.
M : nem neked beszélek anyu!!
L : na jó, mentem...
M : én is.
L : Meti?
M : hmm...?
L : álmodj velem.
M : te meg velem.
L : meglesz :) jóéjt :)
M : neked is :)

hát nem sikerült egymásról álmodni, de nem baj :)
jó nap volt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése